الأحد، 20 سبتمبر 2009

واخيرا اتجرأت أخيرا انا دلوقت هعلي صوتي علييييييك

صباح الفل لأحلى قراء انهردة العيد كل سنة وانتو طيبين عموما أنا كويس وبخير ومنتحرتش الحمد لله طيب نبدأ كلامنا بالعناوين
الكلية
اخباري وجوباتي
اعتراف بسيط
واخيرا خبر حلو

استقبل محمد حنفي وزي......... نو احنا بنقول الخبر بشكل مختلف بص بقا ياض انت وهو حقا كدة بالسلاتو عالنبي أنا ايه قبلوني في كلية اداب وعلوم انسانية الاسماعيلية . ظلمة ظلمة ظلمة أنا كنت عايز زراعة تؤ اصل الملف كان شفاف خالص وبيبين اللي تحتو يمكن شافو رغبات اللي بعدي وللا حاجة .

انا زي ما قلتلكو كويس الصدمة خفيفة مع ترك بعض الخدوش والجروح في مناطق حساسة أوي أوي ( بلاش قلة ادب أنا قصدي مخي ) وبعض الحزن والأسى على أصقائي الشطار الدحاحة عشان النتايج بتاعتهم زي الزفت .

أما عن الأعتراف فا انا بعد أن كتبت كل هذا الكم من التدوين فأنا اعترف أني لولا الله ثم د \ غادة عبد العال مؤلفة أنا عايزة أتجوز مكنتش كتبت حاجة هنا عشان انا بعتبرها معلمتي الأولى في عالم التدوين .

اخيرا الخبر الآخير وهو مرتبط بالأول أنا من انهردة يتقلي يا بشمهندس محمد عشان انا غالبا هروح الأكاديمية البحرية هنسة كمبيوتر

وياربت نشوف الكومنت على الصفحة نفسها عشان الكل يستفيد

ليست هناك تعليقات:

شكرا ليك وشرفت يا باشا

.

كلمات مفتاحية

مدونة بلوج تدوين مصر مصريين شاب شباب كائن بلوجات بلوج بلوجر بلوجز تدوين عربي أفتخر أنا هنا أضحك أدب ساخر أدب عربي مصري القاهرة العرب الناس ادب كليات مغتربين مغترب في الخارج مسلم جديد جديدة طريقة

blog bloger blogs modawna tadween lol egypt egyptian cool new