الجمعة، 2 أكتوبر 2009

ويلكم تو تو تو تو تو تو جامعة

حبيب هارتي لولولولولي يا فرحة يا فرحة يا فرحاااااا يا حلولي يا حلولي وانجحنا السنادي عقبال كل السنييين يا دي الخيبة اللي شيلانا ووخدانا بعيييد ادخل ادخل ادخل ياااا رجلللل وكن فأرا قصدي أسدا لا لا لا ..... لا لا لا (أن السمااء ممطرة وطريقك مسدووود مسدوود مسدوووود )
ياااااااااه وبعد عناء كبير أوي أوي أوي بصراحة وجنوني بسبب شهادة الثانوية العامة وبعد ذلك فرحتي بإتمامها وبعد هذا زعلي على التنسيق وبعد ذاك فرحتي بدخول الكلية . غدا غدا هو يوم تاريخي بالنسبة للبشرية فعبقري الغبرة سيدخل السيرك يووه قصدي الجامعة . الأكاديمية العربية لعلوم البحار وهي أكاديمية لزيزة أوي فيها كل حاجة كللللل حاجة الكويس الوحش الطيب والشرير . طيب أقرفكو بقا بالكام سؤال بتوع كل مرة . هل هتكون كويسة ؟ هل هتأقلم بسرعة فيها ؟ هل هتعرف على بشر جداد ؟ هل هعرف ابحلق في اللي جمبي ( احم أصل في وحدة صديقة لمامي هناك ومرقباني كويس أوي ) كل هذا وأكثر عند شرائك غسالة فول وطعمية أوتوماتيك .

لقد أصابني القلق والاضطراب الشديد والرهبة من هذا الشيء الجديد . أنا فاكر أول مرة ماما ودتني المدرسة قعدت أعيط أعيط وتشلني وتسكتني وتسبني أروح معيط اعاايط وجابولي المديرة وأنا أعيط . وبعد كدة قلت لبابا : بابا أنا نفسي أبات في المدرسة .

بعد كدة رحت ابتدائي قلتلهم عايز أروح يردو بنفس جميل لا متروحش .
واعدادي قلتلهم سأقتل المدرسين جميعا .
أما ثانوي بابا ماما أنا هنتحر.
يا ترى يا هل ترى بكرة هرجع أقلهم ايه تقريبا هتوسل لوزير التعليم يحط سنة رابعة ثانوي .

ناس كتير هتقلي ليه الخوف يا حبيبي ؟ هرد بكل حنية ( عشاااااااااااااااان أنا ضايع في الجبر والهندسة والفيزياء وبذكائي اللا متناهي دخلت هندسة ) شفتو فرحتي .

عموما تومورو هرجع وأحكلكو كللللل اللي حصل

ليست هناك تعليقات:

شكرا ليك وشرفت يا باشا

.

كلمات مفتاحية

مدونة بلوج تدوين مصر مصريين شاب شباب كائن بلوجات بلوج بلوجر بلوجز تدوين عربي أفتخر أنا هنا أضحك أدب ساخر أدب عربي مصري القاهرة العرب الناس ادب كليات مغتربين مغترب في الخارج مسلم جديد جديدة طريقة

blog bloger blogs modawna tadween lol egypt egyptian cool new