الاثنين، 23 نوفمبر 2009

شكرا يا ماما


دعوة حلوة منك وأديكي في السما يسمع ربي منك وينورلي أنا . حنان ملوش حدود أحسن انسانة في الوجود يا ماما . قدرتي تعدي بيا وتربيني وده انتصار وجي اقلك بابتسامة من قلبي شكرا يا ماما . وجه اليوم تبقي فخورة اني ابنك . ومرة سألتي نفسك لما بشوفك بفضل اراقبك من سكات وألقا نفسي بقول لنفسي بحب فيكي كتير حجات . شكرا يا ماما . ((أحمد مكي)).

شكرا يا ماما أقل كلمة ممكن اقلها للست اللي عمرها ما غفلت إلا لما انا انام هتوحشيني يا ماما , ماما انهردة ماشية من مصر وهتسبني مع جدتي وخلتي ولأول مرة في حياتي هقدي العيد من غيرها هي وبابا بس هي لازم ترجع السعودية لبابا عشان هو يا عيني قاعد لوحده أنا بجد يا جماعة زعلان وخايف ومتضايق لأن هي الوحيدة اللي كانت بتحسسني بالأمان ومفيش حد يقدر يعوضني عنه .

عموما انا في مرحلة عمرية اسمها الانفصال عن الأهل للإعتماد على النفس .

ومش هقول لقلبي غير كلمة واحدة : أنت رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجل

ليست هناك تعليقات:

شكرا ليك وشرفت يا باشا

.

كلمات مفتاحية

مدونة بلوج تدوين مصر مصريين شاب شباب كائن بلوجات بلوج بلوجر بلوجز تدوين عربي أفتخر أنا هنا أضحك أدب ساخر أدب عربي مصري القاهرة العرب الناس ادب كليات مغتربين مغترب في الخارج مسلم جديد جديدة طريقة

blog bloger blogs modawna tadween lol egypt egyptian cool new