الثلاثاء، 25 مايو 2010

بالهنا انهردة وبالشفا بكرة




بالهنا والشفا ما انا زعلان عليك ياعمنا بالهنا والشفا والكلمة التقيلة في الليلة الكبيرة بالهنا والشفا يا عم شايفني واكل منها حاجة دا أنا حيالله واكل شارب نايم وبالهنا والشفا والله الأكلة بقت مطبوخة ومضروبة ومعصودة وبالهنا والشفا .
بالهنا والشفا يا انكل وبالهنا والشفا يا طنط ما هو السم الهاري مبقاش ينفع وبالهنا والشفا طالع بكشري ونازل بفسيخ وبرضو مش هقلك غير بالهنا والشفا وكرشك بقى يساع كتير والعجل في بطنك أسير بالهنا والشفا وأنا مش بقلد حد ولا حاجة دا انا حتت شاب طافح القوطة وبالهنا والشفا شيطان ودخل بيتنا وقعد وربع فوق رقبتنا وبالهنا والشفا بداية الطبخة كانت بطيخة حبنا اللي اتقسمت في يوم وليلة لنصين في قلبنا وشوية واتقسمو ربعين وبالهنا والشفا نزلو من شجرة واحدة مطرحتش غيرهم وبالهنا والشفا أخ وأخوه وأخت وأختها والكل بقى مش طايق النص اللي اتقسم منه وبالهنا والشفا . فاكر سامع فاهم يا اللي قدامي قاعد وانت عارف اني بتكلم عنك , انت عايز مني ايه اعتقني بقى وسبني في اللي انا فيه انا عارف انك مش هترتاح الا لما اسيبه بس اقسملك بيه اني مش هسيبه ولو لخمس دقايق بقيت معاك فا انا ل 24 ساعة هكون معاه متتعبش نفسك ومتتحدنيش لأن أنا بني آدم ومش مسطول بحتت حشيش انا عندي مخ وبفكر ولايمكن هتنتصر عليا يا ابن اللي بالهنا والشفا .

ليست هناك تعليقات:

شكرا ليك وشرفت يا باشا

.

كلمات مفتاحية

مدونة بلوج تدوين مصر مصريين شاب شباب كائن بلوجات بلوج بلوجر بلوجز تدوين عربي أفتخر أنا هنا أضحك أدب ساخر أدب عربي مصري القاهرة العرب الناس ادب كليات مغتربين مغترب في الخارج مسلم جديد جديدة طريقة

blog bloger blogs modawna tadween lol egypt egyptian cool new