الجمعة، 2 يوليو 2010

حميني انهردة ووسخني بكرة


عنوان واضح وصريح واللي مش فاهمه بلاش فيا يطيح

أنا انهردة صحيت على صوتها (جزء من اغنية لتامر بس متستعجلش) صحيت على صوت مين على صوت تيتا : محمد محمد , ايوة يا تيتا صباح الخير , المية قاطعة ( بووووووووووووووم) عاااااااااااااااااااااااااااااااااا عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عااااااااااااااااااااااااااااااااااا انفجرت هذه العبارة في وجهي كالقنبلة , لييييه ؟ لأسباب كتير
أولا أولا انا هنفجر وعايز أدخل الحمام
ثانيا بقى ودي الأهم انهردة الجمعية وباقي ساعة عالصلاة , وكمعلومة دي مش أول مرة يحصل كدة لا دي بقالها اسبوعين على الحال ده وتقريبا دي الطريقة الجديدة عشان منصليش الجمعة يقطعو علينا المية واااااااااااااااااااااو وقال ايه أصل بيعملو حاجة في المواسير كاتهم بواسير لما تشلهم طب وأنا مالي أنا مالي عاااااااااااااااااااااااااا عايز أستحمى يا بشر مع اني استحميت امبارح بس برضو أنا بعشق الحمووم وخصوصا يوم الجمعة , وأحلى حاجة أن غالبا المية بتيجي على بداية الخطبة يقوم الواحد عقبال ما يدخل الحمام فيها نص ساعة ( هووووب طار نص الخطبة يا جماعة) وعقبال ما أوصل المسجد ( هوب طار ربع منها ) يبقى باقي ايييييه باقي إن أنا اسمع الدعاء اللي في الآخر وأصلي وبس , حلاوة هتقلي طب والناس اللي في المسجد دي راحت بدري ازاي هقلك بص أولا المية مقطوعة عن الشارع كله فا يا إما دوول من شارع تاني او منطقة تانية يا إما دوول صحييين من الفجر ومستحميين وطبعا انا الفجر صليته ونمت يا إما دوول مبيتوضووش ومقضينها بالعبط كدة ومش مشكلة معاهم .

طب والحل ايه الحل ايه يا أبو حنفي والله ما انا عارف بس غالبا هجيب ازازة مية صحة وهتوضا بيها وانزل.

ليست هناك تعليقات:

شكرا ليك وشرفت يا باشا

.

كلمات مفتاحية

مدونة بلوج تدوين مصر مصريين شاب شباب كائن بلوجات بلوج بلوجر بلوجز تدوين عربي أفتخر أنا هنا أضحك أدب ساخر أدب عربي مصري القاهرة العرب الناس ادب كليات مغتربين مغترب في الخارج مسلم جديد جديدة طريقة

blog bloger blogs modawna tadween lol egypt egyptian cool new