السبت، 6 فبراير 2010

امس واليوم والغد


لقد قررت قرار جميل و وحش (( أيه يا عم الحج راجل مبالغ فيه ازاي جميل و وحش )) اه والله ابسطهالك تعالو نرجع كدة نبص انا من يوم دخولي الكلية كتبت كام بوست وكان لذيذ ؟ متدورش عشان مش هتلاقي .

ولهذا قررت هذا القرار الجميل و الوحش تعالو بقا نشوف جميل ليه ؟ عشان مخي يرتاح نسبيا من المواد الغبية العلمية من وجهة نظري اما وحش لأن لقب مهندس اللي كان نفسي فيه مش هيتكتب في البطاقة وحلم البشمهندس جه البشمهندس راح ذهب مع الريح بس صدقوني انا كدة مبسوط . (( يا عم الحج انت مش تقول قررت ايه )) اه أوكي .

القرار

القرار

القرار القرار


هو القاااراار

هو هو

هو

هو القرار القرار


هو ان انا

هحول من هندسة كمبيوتر الى كمبيوتر ساينس . ((كمبيوتر ساينس يخربييييتك ليه يا ابني تخسر لما في اديك تكسب )) لا لا لا مش هخسر ولا حاجة طب ما تبص كدة على البوست اللي فيه حلمي الكبير هتلاقي ان ده هيخدم حلمي الكبير اللي ان شاء الله هحققه .

كان معكم ابو حنيفة من مركز شباب الاكاديمية امام كبري عبد السلام العريس

ليست هناك تعليقات:

شكرا ليك وشرفت يا باشا

.

كلمات مفتاحية

مدونة بلوج تدوين مصر مصريين شاب شباب كائن بلوجات بلوج بلوجر بلوجز تدوين عربي أفتخر أنا هنا أضحك أدب ساخر أدب عربي مصري القاهرة العرب الناس ادب كليات مغتربين مغترب في الخارج مسلم جديد جديدة طريقة

blog bloger blogs modawna tadween lol egypt egyptian cool new