الأحد، 18 أكتوبر 2009

بتفكر بإيه

ناس وناس وناس كل واحد من التلاتة دول بيفكر بطريقتو يعني مثلا في ناس بتفكر بعقلها وده الوضع الأغلب اليومين دول وناس بتفكر بجيبها ودول أسوء ناس في المجتمع اللي هما اتولدو للفلوس وعايشين على الفلوس وهيموتو على الفلوس وطبعا دي فئة كلنا بنكرها وناس بتفكر ب
ب


ب

بقلبها أيوة في ناس بتفكر بقلبها ودول بيبقا في منهم مشترك مع اللي بيفكرو بعقلهم زي الام بتفكر بعقلها عشان ولادها ينجحو وبتحب لولادها كل الخير بس يا ترى احنا هنتكلم عن مين احنا هنتكلم عن الفئة التالتة من النس اللي بتفكر بقلبها
دول بينقسمو اتنين برضو عشاق وهما اللي مش بيعرفو يفكرو الا بقلبهم ودول اللي بينتحرو لو حبيبهم سابهم وناس بتوازن بين العقل والقلب ودول في منهم كتير جدا .

حبيت أو حبيتي حبيبك سابك طب مفكرتش ليه هو سابك مهو ممكن عشان بيحب غيرك وممكن لأنك معرفتش تفهمو حبك لازم نتعلم من كل حاجة أنا وانت وهي لازم نعرف إن الحياة مش هتنتهي لو حد سابنا هنحب غيروه بس أوعة خلي بالكو متحبش حد قبل ما تنسى اللي قبلو لأن ممكن يكون عقلك بيكدب عليك ويقلك بحبها عشان ينسى .
بصو القرعة دي مجتش من فراغ اللي هقلكو عليه تفهموه كويس أوي أوي .


أنا أنا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مش عارف تيء انا انا انا اااااااااااااااااا برضو مش عارف أقولها إظاهر إنها لسة شوية بس يوم ما هقولها هيكون يوم سعد الجميع .
هو في الواقع بالتحديد كدة بالسلاتو عالنبي أني أني قصدي أنا ب ب ببببب ببب بب مش راضية تطلع فعلا .
كلمة صعبة لا بجد صعبة جدا متطلعش في أي وقت أو لأي حد بس قبل الكلمة دي عشان الواحد ميقعش فيها ويندم لازم يكون قبلها كلمة أنا معجب بشخصية فلان وبعدين أنا ب بببببب بح بح استحالة لا كدة نافع ولا كدة نافع طب أعمل ايه ربنا معايا بجد .

وهقول كام جملة كدة بحبهم أوي
خليك شاب كول تفطر وتتعشى فول وخليك دايما لذيذ وطبعك لازم يغيظ بيها الناس تكون محتارة ونفض ومتشلش هم يلا بلا باي .

ملحووووووووووووظة : أنا بوعي الشباب فقط ولا يؤخذ كلامي على محمل الجد يعني أنا لسة معجب وبس .

ليست هناك تعليقات:

شكرا ليك وشرفت يا باشا

.

كلمات مفتاحية

مدونة بلوج تدوين مصر مصريين شاب شباب كائن بلوجات بلوج بلوجر بلوجز تدوين عربي أفتخر أنا هنا أضحك أدب ساخر أدب عربي مصري القاهرة العرب الناس ادب كليات مغتربين مغترب في الخارج مسلم جديد جديدة طريقة

blog bloger blogs modawna tadween lol egypt egyptian cool new